Πριν την αναχώρηση στο εξωτερικό
Ο φοιτητής ή φοιτήτρια θα πρέπει να ακολουθήσει τα παρακάτω βήματα:
- Υποβολή στον Ακαδημαϊκό Συντονιστή του Τμήματος των παρακάτω:
- Επιλογή φοιτητή από τον Ακαδημαϊκό Συντονιστή
- Αποστολή στο Πανεπιστήμιο Υποδοχής των παρακάτω:
- Αίτηση φοιτητή Erasmus (συνήθως υποβάλλεται ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου υποδοχής)
- Learning Agreement
- Αναλυτική βαθμολογία (με επισύναψη μετάφρασης)
- Αίτηση για στέγαση στο Πανεπιστήμιο Υποδοχής (εφόσον διαθέτει φοιτητικές εστίες ή υπηρεσία εύρεσης στέγασης)
- Αποδοχή από το Τμήμα Υποδοχής
- Κατάθεση στο Γραφείο Διεθνών Σχέσεων του Δ.Π.Θ. των παρακάτω (τουλάχιστον 40-45 ημέρες πριν την έναρξη της κινητικότητας):
- Αντίγραφο του Learning Agreement
- Σύμβαση (2 πρωτότυπα αντίτυπα, με μονογραφή στις πρώτες σελίδες και υπογραφή στην τελευταία)
- Δήλωση αποδοχής πίστωσης της υποτροφίας σε λογαριασμό του φοιτητή-υποτρόφου (κατά προτίμηση σε λογαριασμό στην Τράπεζα Πειραιώς)
- Φωτοτυπία της πρώτης σελίδας του βιβλιαρίου της Τράπεζας
- Έντυπο «Στοιχεία Υποτρόφων»
- Αντίγραφο της Ε.Κ.Α.Α. (Ευρωπαϊκή Κάρτα Ασφάλισης Ασθενείας)
ή για τις χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης αντίγραφο συμβολαίου ιδιωτικής ασφάλισης υγείας
- Παραλαβή από το Γραφείο Διεθνών Σχέσεων του Δ.Π.Θ. του Χάρτη Φοιτητή Erasmus+
- Υποβολή του διαδικτυακού (on-line) τεστ αξιολόγησης της γλωσσικής επάρκειας στη γλώσσα που θα χρησιμοποιηθεί για τις σπουδές (εφόσον η γλώσσα διδασκαλίας είναι η Αγγλική, Βουλγάρικη, Γαλλική, Γερμανική, Δανική, Ισπανική, Ιταλική, Κροατική, Ουγγρική, Ολλανδική, Πολωνική, Πορτογαλική, Ρουμανική, Σλοβάκικη, Σουηδική, Τσέχικη ή Φιλανδική), μέσω της πλατφόρμας Erasmus+OLS.
Κατά τη διάρκεια των σπουδών στο εξωτερικό
Ο φοιτητής ή φοιτήτρια κατά τη διάρκεια των σπουδών του στο εξωτερικό οφείλει:
- Να επισκεφθεί το Γραφείο Διεθνών Σχέσεων/Erasmus του Ιδρύματος Υποδοχής για να παραλάβει τον ενημερωτικό οδηγό εισερχόμενων φοιτητών και να σημειωθεί/βεβαιωθεί η άφιξή του. Το ίδιο πρέπει να κάνει και πριν την αναχώρησή του
- Να αποστείλει στο Γραφείο Διεθνών Σχέσεων/Erasmus του Δ.Π.Θ. το Certificate of Arrival (Βεβαίωση άφιξης)
- Να ενημερώσει εγγράφως το Γραφείο Διεθνών Σχέσεων/Erasmus του Δ.Π.Θ. τουλάχιστον ένα μήνα πριν τη λήξη της ισχύουσας Σύμβασής του/της, στην περίπτωση που διαπιστώσει ότι για την ολοκλήρωση των σπουδών του/της θα απαιτηθεί διάστημα παραμονής μεγαλύτερο από αυτό που προβλέπεται από τη Σύμβαση, προκειμένου αυτή να τροποποιηθεί αναλόγως
- Να τηρεί τους κανόνες της Σύμβασης που έχει συνάψει με το Δ.Π.Θ.
- Να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς του Ιδρύματος Υποδοχής
- Να παρακολουθεί και να συμμετέχει στις προβλεπόμενες μορφές αξιολόγησης του Ιδρύματος Υποδοχής
Μετά την επιστροφή
Μέσα σε ένα μήνα από την επιστροφή από το εξωτερικό, ο φοιτητής ή η φοιτήτρια θα πρέπει:
να προχωρήσει στην ηλεκτρονική συμπλήρωση και υποβολή της Έκθεσης Σπουδών (Erasmus participant report) στο mobility tool
να υποβληθεί στο διαδικτυακό (on-line) τεστ αξιολόγησης των γλωσσικών δεξιοτήτων στη γλώσσα που χρησιμοποιήθηκε για τις σπουδές (εφόσον η γλώσσα διδασκαλίας ήταν η Αγγλική, Βουλγάρικη, Γαλλική, Γερμανική, Δανική, Ισπανική, Ιταλική, Κροατική, Ουγγρική, Ολλανδική, Πολωνική, Πορτογαλική, Ρουμανική, Σλοβάκικη, Σουηδική, Τσέχικη ή Φιλανδική)
να καταθέσει στο Γραφείο Διεθνών Σχέσεων του Δ.Π.Θ. τα παρακάτω:
- Βεβαίωση διάρκειας σπουδών από το Τμήμα Υποδοχής
- Transcript of Records (Αναλυτική βαθμολογία)